Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Pivovar ve městě, město v pivovaru - architektonicko urbanistická studie přestavby znojemského pivovaru
Balážová, Zuzana ; Ludvíková, Iveta (oponent) ; Kopáčik, Gabriel (vedoucí práce)
Areál pivovaru čaká na svoj čas znovu sa vztýčiť voči svojmu osudu. V návrhu sa zaoberám adekvátnym preriedení priestoru pre navrátenie majestátnosti bývalého hradného nádvoria. Odobrať na jej súčasnej mohutnosti a ťažkopádnosti a opäť vniesť na územie historický ráz v podobe vertikály bývalej Lúpežníckej veže a to všetko v sociálno- eko- logických aspektoch.
Rozvoj čtenářské gramotnosti ve vybraných alternativních vzdělávacích programech
Horáková, Eva ; Wildová, Radka (vedoucí práce) ; Ronková, Jolana (oponent)
Tato diplomová práce zkoumá možnosti rozvoje čtenářské gramotnosti ve školách s alternativním vzdělávacím programem. Zaměřuje se na práci učitelů a metody, které při výuce používají. Cílem práce bylo zjistit, jak vybrané školy s alternativním vzdělávacím programem podporují rozvoj čtenářské gramotnosti. Teoretická část diplomové práce se zabývá problematikou čtenářské gramotnosti, charakteristikou vybraných vzdělávacích alternativních programů a škol - Montessori, Waldorfské školy, Daltonské školy, program Začít spolu. Specifikuje program RWCT (reading and writing to critical thinking), zejména metody rozvoje čtenářské gramotnosti a čtenářství. Praktická část vyhodnocuje dotazníkové šetření, směrované učitelům na alternativních školách a pedagogům, kteří se zabývají alternativními vzdělávacími programy. Dotazník je zaměřen na práci učitelů, využití metod RWCT ve školách, práci s čtenářskou gramotností a podporu čtenářství.
Pivovar ve městě, město v pivovaru - architektonicko urbanistická studie přestavby znojemského pivovaru
Balážová, Zuzana ; Ludvíková, Iveta (oponent) ; Kopáčik, Gabriel (vedoucí práce)
Areál pivovaru čaká na svoj čas znovu sa vztýčiť voči svojmu osudu. V návrhu sa zaoberám adekvátnym preriedení priestoru pre navrátenie majestátnosti bývalého hradného nádvoria. Odobrať na jej súčasnej mohutnosti a ťažkopádnosti a opäť vniesť na územie historický ráz v podobe vertikály bývalej Lúpežníckej veže a to všetko v sociálno- eko- logických aspektoch.
Technologie vzdělávání v podmínkách Waldorfské školy
LISOVÁ, Daniela
Tato práce pojednává o technologii vzdělávání ve specifickém prostředí Waldorfské školy s důrazem na pedagogické zvláštnosti tohoto druhu škol. Teoretická část zahrnuje vysvětlení pojmu technologie vzdělávání, stručnou charakteristiku alternativního školství, jeho vzniku a vývoje u nás i ve světě. Hlavní důraz je kladen na waldorfskou pedagogiku, její východiska, obsah, cíle, specifika a historii u nás i ve světě. Praktická část obsahuje zápis z hospitací v třídách waldorfského typu a následné porovnání teorie s praxí. Dále tato práce porovnává sociální klima waldorfské třídy s třídou s tradičním způsobem výuky pomocí dotazníkového šetření za účelem objektivního zjištění pozitiv waldorfské edukace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.